• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Budowanie strategii pricingowej.

Reklama internetowa rozwinęła się
Reklama internetowa rozwinęła się zwłaszcza to właśnie dzięki działalności Agencji Reklamowej. Kiedy Agencje nawiązały adaptację na rynku, reklama internetowa zaakceptowała wtenczas po raz pierwszy formę baneru. Baner umożliwia przekazanie w sposób graficzny wiadomości a równocześnie jest odnośnikiem do strony promującej dany produkt, czy usługę. Tutaj przyda się również artykuły reklamowe. Chwilowo istnieje dużo form reklamy internetowej i wciąż powstają innowacyjne. Jedną z nich jest w wielu przypadkach wykorzystywany Smart Link. Występuje tu słowo newralgiczne, a dzięki kliknięciu na jego treść pojawia się dymek z tekstem, ryciną oraz logo. Klasycznymi typami reklamy internetowej są: reklama graficzna charakteryzująca się animacjami, wizualizacjami, reklama kontekstowa przynosząca możliwość opisu specyfiki działania jednostki gospodarczej, marketing za pomocą poczty elektronicznej i pod postacią podarunków online. Znaczącym elementem reklamy internetowej są także programy lojalnościowe oraz partnerskie. Programy lojalnościowe proponują korzyści klientom, którzy stale korzystają z usług lub ewentualnie artykułów danej firmy. W tym celu stosują przeróżnego rodzaju rabaty, upusty i upominki. Programy partnerskie zaś nagradzają pozyskiwanie nowych konsumentów.

1. Zobacz więcej

2. Czytaj dalej

3. Dowiedz się teraz

4. Kliknij dla szczegółów

Etyczne aspekty korporacyjnej odpowiedzialności społecznej.

Categories: Biznes

Comments are closed.